Pemanis Mulut

SiLa Order Di Sini

Name:
Email Address:
Phone Number :
Code and Quantity
Address
Payment Method
POS ke Mana? SEMENANGJUNG MALAYSIA
SABAH+SARAWAK
OUTSIDE MALAYSIA

Wednesday, January 30, 2013

Menjadi USAHAWAN Dengan Catalyst


Walaupon ada sesetengah orang yang sudah mempunyai pendapatan tetap, mereka masih mencari pendapatan sampingan. Mengapa? Tidak cukup ke duit yang mereka dapati dari punca pendapatan yang tetap itu? Memang tidak mencukupi untuk arus semasa yang semuannya perlukan duit untuk meneruskan kelangsungan hidup. Ramai yang akui, pendapatan sambilan contohnya hasil jualan di internet mampu memberikan hasil yang lumayan. Ini sedikit sebanyak dapat membantu menampung kos kehidupan yang sangat tinggi. 

Anda masih tercari-cari punca perniagaan sambilan yang boleh menjana ekonomi? Nadia ada caranya. Sertai kami warga Catalystar! 
Modal yang sangat rendah - Hanya RM300.
Hanya RM300 untuk menggandakan modal asal ini. 

*Tips untuk mulakan perniagaan, Jika modal yang sangat tinggi, khuatir akan memberikan masalah kewangan kepada anda yang bercanggah dengan matlamat asal ingin menambahkan pendapatan*

Nadia merupakan stokis berdaftar di kawasan Butterworth, Penang. Mempunyai satu semangat untuk memberi peluang untuk orang lain menikmati hasil lumayan dengan Produk Catalyst. Kami ada impian, begitu juga anda semua. Jom realisasikan bersama-sama!!







Bukan hanya menumpukan pada jualan online, tapi Nadia juga aktif di event-event contohnya Halal Expo Januari 2013. Untuk berjaya perlukan pengorbanan, jika hanya aktif di laman maya, itu bukan ciri USAHAWAN berjaya. Dapat berjumpa orang di luar memberi satu impak yang positif dalam diri. 



Kami ada team yang sangat hebat! sama-sama berkongsi idea untuk memantapkan sales dan luaskan aktiviti-aktiviti supaya Catalyst lebih dikenali.





Booth di HalalFest PWTC 2012.



Majlis ilmu di Hotel Grand Crystal, Alor Star 2013.




Jika Nadia mampu restock Produk Catalyst sebanyak ini setiap kali order, buktinya Catalyst memang sangat HOT. Malah keuntungan ahli-ahli sangat lumayan!! Anda tak perlu menunggu stok, kerana stok sentiasa mencukupi di tangan Nadia. 




Pendaftaran ahli-ahli Catalyst di Booth! semua gembira untuk sama-sama berjaya!



Jika anda mempunyai semangat yang luar biasa, Jika anda ingin sama-sama menjadi usahawan, Jika anda ingin mengubah pendapatan lebih lumayan, Andalah orang yang Nadia ingin guide. Peniagaan merupakan 9/10 punca rezeki. :) 



Nadia tak layak menjadi top stokis di kawasan utara jika tak mempunyai ahli-ahli yang sangat MELETUP!
Nadia tak layak untuk berdiri di hadapan ini, jika tak dapat memberi kata-kata semangat buat Catalystar yang lain.
Tapi Nadia telah buktikan, Nadia mampu berdiri di hadapan Catalystar yang lain!  
I am PROUD to be Catalystar!



Will you be the NEXT? 

email ke - kunadia86@gmail.com


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...