SiLa Order Di Sini

Name:
Email Address:
Phone Number :
Code and Quantity
Address
Payment Method
POS ke Mana? SEMENANGJUNG MALAYSIA
SABAH+SARAWAK
OUTSIDE MALAYSIA

Monday, April 29, 2013

Aurawhite L-Gluthatione 900000mg- Hanez Suraya


Fenomena semua orang nak putih gebu macam Hanez Suraya! 
Dapatkan tawaran istimewa dengan pembelian AU, 
anda akan nikmati offer penjimatan sehingga RM50!

(Packaging baru dengan penambahan kandungan sehingga 900gram) dan kesan 5X stem cell







Tawaran terbuka untuk 50 jar pertama. 



1jar AU= RM150 (Semenanjung) , RM160 (Sabah, Sarawak)

Anda dapat FREE Postage+Free Shaker+ Free Sekotak VCO Catalyst. 



Produk minuman pencerahan kulit yang harus dicuba, menghapuskan kekusaman, mengembalikan keserian dan kelembutan kulit secara keseluruhan. Satu2 nya produk keluaran Malaysia yang menggunakan teknologi stem sel hasil gabungan 3 jenis tumbuhan/buah - tomato, epal dan roselle serta ditambah benefit kehebatan lain, L-glutathione dan kolagen ikan talapia! Dengan ramuan berkualiti premium yaang diadun bersama bahan semulajadi terbaik seperti lemon, turnip, strawberi, maquiberry, betik, sarang burung, astaxanthin dan pinebark, pastinya gabungan mantap yang memberikan 3 kali kuasa pencerahan kulit malah berupaya merangsang penjanaan sel2 kulit baru serta memperbaiki tekstur kulit agar lebih halus, lembut dan sekata hanya dalam 14 HARI !!






KELEBIHAN AURA WHITE 


- 50% pencerahan yang ketara dalam masa 1-2 minggu



- Pemulihan kulit yang rosak dan bermasalah

- Rambut lebih sihat, halus dan bersinar 

- Mengurangkan kedutan dan garis halus 

- Melambatkan proses penuaan 

- Mengatasi masalah sembelit 

- Mengurangkan sakit sendi 

- Meningkatkan tenaga & lebih aktif 

- Menguangkan rekahan kaki 

- Menguatkan otot, kuku dan tulang

- Mengandungi nutrien yang tinggi sesuai bagi ibu mengandung

- Meningkatkan penghasilan susu ibu dan kesannya dapat memberi kulit bayi cantik dan sihat




CARA PENGAMBILAN: 


1) Masukkan 2 scoop ke dalam shaker dan goncang.

2) Bancuh menggunakan air mineral /air bersih biasa.Tidak digalakkan menggunakan air panas kerana dikhuatiri zat-zat aktif akan mati dan hilang

3) Jauhi minum / makan dari sumber yang mengandungi kafein seperti kopi, teh dan sebagainya kerana kajian menunjukkan kafein mampu menghilangkan zat aktif dan tidak baik untuk kecantikan kulit.

4) WAJIB minum air masak / mineral /air bersih sekurang-kurangnya 3-5 liter sehari untuk kadar serapan yang cepat dan kesan yang pantas. 

5) Cara yang sesuai untuk pengambilan AURA WHITE adalah semasa perut kosong. Di sarankan ambil pada waktu pagi (2 jam sebelum sarapan) dan malam sebelum tidur (2 jam selepas makan malam)


Testimoni Pengguna- Pengguna Aurawhite













Beberapa persoalan yang sering ditanya pengguna: 

a). 1 jar tu brapa gram?
Tulis 500gm, tp kenapa isi ia 400,000mg?- Sebab ia termasuk berat jar/bekas ia.. isi kandungan memang 400gm=400,000mg

(YANG TERBARU 900GRAM=900000MG)

b). 1 jar tahan brapa lama?-

Bergantung cara pengambilan. Tapi permulaan amal, di sarankan minum lah 2 kali sehari, pagi dan malam. Jadi ia tahan untuk sebulan.. Nak kesan bagus dan cepat kan, jadi minum banyak2 sikit..hehe.. (air bersih juga minum secukup nya ye..) Yang terbaru 900gram boleh diminum sehingga 7-8minggu.

c). Rasa ia macam mana ye?-
Rasa manis2 anggur.. sedap.. kena cuba sendiri, baru tau..

d). Jar tu plastik ke tin?
Kang berkarat lak, bahaya tu..- Bekas plastik yang cantik, macam tupperware.. Dah habis isi nanti boleh gantikan dengan biskut.hehe.

e). Alahan seafood/resdung boleh ambil?-
Boleh. Kolagen ia dari sumber akuatik - ikan talapia, tiada unsur marin. Bahan2 lain dari ekstrak buah juga sarang burung.. sangat bagus untuk kesihatan dalaman selain untuk mencantikkan kulit.

f). Jika ada penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis atau jantung boleh minum ke?-
Aura white selamat untuk semua. Ia minuman bernutrisi bebas gula dan pengawet. Jika makan ubat, jarakkan masa pengambilan. Jika bimbang berlakunya tindakbalas yang teruk, cuba minum dengan dos yang sedikit dulu, setengah scoop..

g). Berapa lama nak nampak halus, cerah, gebu ni?-
Jika konsisten 2 kali sehari, jaga pemakanan dan badan sihat, tentunya kesan terserlah pada kulit dalam tempoh 2 minggu sahaja!!




Tertarik? Tunggu apa lagi? Rebut tawaran yang disediakan sekarang!! 



Tawaran terbuka untuk 50 jar pertama. 

1jar AU= RM150 (Semenanjung) , RM160 (Sabah, Sarawak)

Anda dapat FREE Postage+Free Shaker+ Free VCO Catalyst. 

Isi order form, atau sms/whatsapp 0124172881 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...