Pemanis Mulut

SiLa Order Di Sini

Name:
Email Address:
Phone Number :
Code and Quantity
Address
Payment Method
POS ke Mana? SEMENANGJUNG MALAYSIA
SABAH+SARAWAK
OUTSIDE MALAYSIA

Wednesday, January 11, 2012

Mexorea Catalyst- Penawar Period Pain

Salam. Hai para gadis-gadis dan ibu-ibu. Setiap bulan pasti semua wanita akan alami satu penyakit seruan alam iaitu period pain kan? Bagi yang tak alami sebab kitaran haid tak teratur juga mempunyai masalah. Kitaran haid yang teratur menjamin kesuburan sesorang wanita supaya senang nanti nak mendapatkan zuriat. So jangan risau, saya ada jalan penyelesaiannya. Saya dah cuba makan mexorea dalam masa sebulan di samping vco yang dah banyak bulan saya amalkannya. kesannya period pain saya dah kurang sakit. kalau dulu mesti rasa nak tido je. aktiviti harian juga terbatas. sekarang saya boleh meneruskan aktiviti tanpa perasaan itu. hehe..
Nak lagi ok, makan bersama-sama VCO ye. Saya juga rasa perubahan yang lain pada badan. Cuma yang melibatkan bahagian intim, saya tak tau. Belum kahwin.hehe..;) So yang dah kahwin, Jom beli dan buktikan keberkesanannya.



RM 40.00 (Semenanjung)

RM 45.00 (Sabah & Sarawak)

15 sachets per box/ 3g per sachet

*Makanan kesihatan/health supplement untuk wanita(remaja dan ke atas)

*Boleh diambil berterusan sepanjang masa

*Tidak sesuai untuk wanita mengandung

*Untuk mendapatkan kesan terbaik, ambil berterusan utuk 2 bulan pertaman, selepas itu ikut kesesuaian badan.

KHASIAT CATALYST MEXOREA yang lain

-Mengurangkan masalah period pain

-Menstabilkan kitaran haid (period cycle) dan mengatasi keputihan.

-Mencantikkan kulit

-Meningkatkan dan memulihakan sistem peranakan.

-Masalah bau badan

-Mengencangkan payudara

-Menguatkan otot otot faraj

-Menyempitkan faraj

-Menghilangkan bau faraj

-Mencegah bakteria pada faraj

-Memulihkan tenaga syahwat

-Mengecutkan rahim

-Menyigkirkan toksid

Sangat sesuai diambil bagi mereka yang telah berumahtangga kerana dapat mengatasi masalah dalaman wanita dan untuk anak dara sebagai persediaan perkahwinan..


Jangan risau, takde bahan kimia dalam produk catalyst. Di jamin selamat. Nak order boleh sms atau isi order form ye. :)




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...