Pemanis Mulut

SiLa Order Di Sini

Name:
Email Address:
Phone Number :
Code and Quantity
Address
Payment Method
POS ke Mana? SEMENANGJUNG MALAYSIA
SABAH+SARAWAK
OUTSIDE MALAYSIA

Monday, September 12, 2011

Natural Fibre Drink Catalyst


Salam. Nadia nak share satu produk yang best. Sebab semasa raya berat nadia naik, then nadia cubala produk minuman fibre ni. Alhamdulilah kesannya memberangsangkan. Berat Nadia turun sebanyak 2 kg. :)




Jom tengok apa kandungan dan khasiat- khasiat minuman ini.







Natural Fibre Drink membantu anda mengatasi :



Berat badan Berlebihan



Pengambilan Natural Fibre akan memekatkan isi perut menyebabkan perlepasan ke dalam usus lambat. Proses ini menyebabkan timbulnya rasa kenyang dan selera makan akan menurun. Ia akan membantu mengurangkan berat badan dan menguruskan badan.



Gastrik



Selaim makanan pedas dan stress, gastrik disebabkan juga oleh bacteria H.pylori yang dapat hidup di dalam perut berasid. Bukti saintifik menunjukkan Lactobacili menghasilkan asid organik yang boleh merencatkan pertumbuhan bakteria pathogen. natural Fibre Drink penting untuk pembiakan lactobicili untuk menguatkan sistem pertahanan usus dan mencegah jangkitan.



Kembung




Berlaku akibat pernambahan gas di dalam saluran intestinal gastro kerana proses fermentasi dan pereputan makanan yang tidak dihadam oleh bakteria. Kembung juga terkadi kerana laktosa intoleren dan pertumbuhan bakteria pathogen. Natural Fibre Drink membantu sistem penghadaman dan meggalak keseimbangan bakteria di dalam usus.





Diabetes



Membantu megawal paras gula di dalam tubuh. Serat yang bersifat seperti gam akan mengikat lemak-lemak, gula berlebihan serta hampas pencernaan. Masalah longgokan lemak dan kolesterol dalam badan dapat di atasi, membantu peredaran darah dan meguatkan semula jantung. Di samping itu juga, gula yang diikat tadi dapat menurunkan kandungan gula di dalam air kencing dan darah. Tidak mengandungi laktosa yang memberi kesan ketidak selesaan perut. membantu melambatkan penghadaman dan penyerapan karbohidrat.



Sembelit



Bahan buangan (feses) yang beregrak perlahan melalui usus boleh mengakibatkan sembelit. Natural fibre Drink mencegah konstipasi (sembelit) secara melebut, meghidrasi dan menambah isipadu air pada feses. Kerana ada tekanan osmotik, ia menjadikan najis semakun berat dan semakin kerap untuk membuang air besar.




Kolesterol



Masalah Kolesterol dapat dikurangkan dengan pengambilan minuman ini. Ia bertindak dua cara iaitu memecah kolesterol supaya mudah dibuang atau dengan menyerap terus kolesterol tersebut. Ia menghalang penyerapan kolesterol dari usus.




Bahan-bahan



Acia Gum, probiotic, Garcinia Camboga, Green Tea, Acerolla Cherry, Orange powder, Stevia Extract, Citric acid and Aspartame.




Cara penggunaan



1 sachet 1 kali sehari dibancuh mengunakan air suam. Selepas mengambil Catalyst Fibre Drink minum air sekurang-kurangnya 8 gelas sehari. Seeloknya diminum pada waktu pagi atau malam sebelum tido. Kacau sebati dan minum.

* jangan guna air panas okeh*




CATALYST NATURAL FIBRE DRINK ( 15 sachet sekotak)
RM59.90 (Sem.Malaysia)
RM65.90 (Sabah&Sarawak)


1 comment:

  1. salam,nk tanya la sis,kalau makan ni,kalau waktu pagi tu,sebelum atau selepas makan?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...