Pemanis Mulut

SiLa Order Di Sini

Name:
Email Address:
Phone Number :
Code and Quantity
Address
Payment Method
POS ke Mana? SEMENANGJUNG MALAYSIA
SABAH+SARAWAK
OUTSIDE MALAYSIA

Monday, May 9, 2011

Minggu Kedua Makan VCO


Hai hai korang.

Mesti ade yang dah tau pasal Vco.Kalau yang belum boleh baca entry yang lepas mengenai khasiat VCO..Nadia sendiri dah minggu kedua mencubanya.Alhamdulilah.banyak perubahan yang dirasakan terutamanya kulit muka dan penghadaman. Sangat suka.Muka nadia sekarang dah kurang berminyak, lembap dan juga lembut..;) Jerawat juga dah tak naik, masalah blackhead dan whitehead juga dah kurang. Penghadaman juga terasa lebih lawas. Badan juga rasa lebih bertenaga dan kurang letih. Kebanyakkan feedback yang Nadia dapat dari customers juga merasakan benda yang sama. Syukur. Sekarang Nadia dah yakin dengan produk ni. Nak teruskan pakai sampai alami perubahan yang lain.




Selepas dua minggu mencuba VCO.Nak pakai bedak dan foundation juga rasa smooth..


Nadia memang syorkan VCO untuk sesiapa yang mengalami masalah di atas. Kepada yang tak, boleh juga cuba kerana khasiat VCO memang banyak. Bukan untuk kecantikan luaran tetapi juga dalaman. VCO juga mampu meningkatkan kesuburan.Jadi, pasangan suami isteri juga boleh mencubanya. Yang berminat boleh isi order form atau hantarkan order ke alamat email Nadia- kunadia86@gmail.com.Jangan takut untuk memcuba sesuatu yang baru,kerana ianya dijamin selamat.100% Bahan semulajadi No Chemicals ;)

Tips untuk pengguna yang muka semulajadi sangat berminyak- kurangkan amalan menyapu di muka. Jika boleh buat hanya seminggu 2 kali. Banyakkan memakan sahaja. Banyakkan minum air masak juga..;)



4 comments:

  1. slm..juz drop by..vco ni pil ke krim? sy nmpk tu mcm pil kn? then yg nadia ckp sapu tu ape? ;p

    ReplyDelete
  2. wslm..leya, VCO ni sofgel.kalau nak sapu, amik peniti cucuk, minyak die yg sapu kat muka. Boleh sapu kat parut2, luka-luka juga..Cepat sembuh..;)

    ReplyDelete
  3. oo..mknenye 2 in 1 la ye..bleh mkn n sapu kt muka..hehe ok thanks for info ;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...